Thursday, September 18, 2008

~~mo0d raYa~~

sdar x sdar dh 18 hri posa...n today is my brother's besday..hepi besday abg..smoga dpt ank rmi yerk...heheh...actually aku dh mo0d rya nih...tiap2 ari asyik dgr lgu rya jer...xsbarnye nk blik...rndu da dkt umah...waaa..mama...nk blik...w'pun tgl mgu dpan je nk blik,,tp aku still xsbar...
igt weekend ni nk shoping,,tp mcm xbleh jer...aduyai...hmm..bla la aku nk amek lsen nih...haih...mmber yg ada lsen pon tkut nk bwk...nk kuar pon ssah...blan2 posa nek bas g kuantan...errr....rsa mcm xbest jer...aku ni da la cpat pnat..nnt kang aku bebel2 spanjang jln tuh...
actually,,i'm damn bored right now...ngan ngntuknye..nk blaja pon mlas...aku xtau la nape blan posa ni aku mlas sgt...haih...bkn stakat blan posa,,sem ni aku rsa mlas sgt...hmm...sbr2...dugaan idup..
da la dlu..nnt kang aku bebel mnde yg xmsuk akal lak...mau 'guring'..hak hak...adios~~

No comments: