Saturday, November 08, 2008

2 aLL mA frEn ♥

hak hak...nothing la...saje je...boring2 nak habiskan malam terakhir aku kat ump sem ni..hehe..next sem jumpa lagi yer rakan2....gudluck 4 final yang tinggal lagi 2 paper...sedih la sebenarnya bila fikir aku nak kena extend 1 sem ni...tapi..nak buat macam mana kan...semua yang jadi ada hikmahkan...actually aku rasa seronok dengan korang..haha...macam dah feeling pulak...ijan,,next sem nak pegi pancing bawak aku sekali tau..hehe...yaso,,next sem la aku bawak kuih raya kat ko eh...nancy...erm...nnt balik dari sabah bawak la ole2@ buah tangan...huhu...mani,,cuti ni kerja lagi ke??jangan lupa datang selama...kila pun sama..raya haji ni dtg la rumah..hehe...zeti...selamat bercuti..kalau datang perak tu meh le bejalan ke rumah aku...maya,,take care yer...mint,,apa plan cuti ni??hehe...nak g jalan mana lak..aku dok umah je la...aku paksa rem datang rumah aku...haha...mardhiah...jgn dilayan perasaan itu...hehe..n untuk sape2 yang baca coretan aku kali ni,,take care...gudluck...huhu...rakan2,,i love u all la...ade apa2 nanti aku bagi tau yer...hehe..k la..pasni aku da susah nak on9 la..rumah aku xde internet pon...see ya next sem...babai...

adios~~
with ♥,
-siti laa..-hehe..

2 comments:

(¯`·.¤º°•O(CiNta VS BeNci)O•º¤.·´¯) said...

uit...sowi la lmbt bc...
ak pn dh lame x layan blog ni...
hehehe...dh msk sem baru pn...
nnt jmp kat class ek...
cuti ari 2 x wat pape...
besa kn bdn je...

Siti Farhana said...

yela..same la...
huhu...
gud luck tuk sem ni yer...