Thursday, September 10, 2009

selamat hari raya


esok aku da balik rumah..
2 minggu cuti..
bermakna 2 minggu la aku xkan update blog nih...

b4 berkemas2 nk balik..
aku nak ucapkan....

selamat hari raya...
maaf zahir & batin...

kepada:-

1) semua rakan-rakan seksyen aku..

*ijan-mint-tia-ecah-olliey-lida-izzah-aimi-qilah-kila-zetty-zai-k.ina-ain-umaya-nancy-yaso-mani-siva-syafiq-sharul-azrul-din-azim-safuan-reza-neoh*

2) rumate2 aku..

*sarah-mar-izzah*

3)adik2 seangkatan
-fa & ida-
=)

jiran2 sebelah bilik...bloggers2 & semua2 yg knal aku lah..
=)

xlpa kpada insan yg istimewa...yg sntiasa ada dlm ingatan aku...
*awak,maafkan segala salah & silap saya...*


aku: rakan2..jgn lpa plan lpas cuti raya...Bukit Gambang Resort City...hehe
=)



adios~~
with įƒ¦
n@n@

2 comments:

nina said...

Slamat Hari Raye jugak nana!!! *winks*

Siti Farhana said...

thanx..
kamu pun sama..
=)
balik m'sia x ama?