Monday, September 20, 2010

episod terakhir.

sekian lama tak update. seronok bercuti raya. meriah tak meriah, tapi bila cuti, semua jadi meriah. raya kali ni banyak jugak berjalan. ikut maktih beraya la. pegi beraya rumah kawan kawan ada jugak. tapi tak banyak. semua orang pun sibuk nak pergi beraya jugak. duit raya boleh lah. tak berapa nak banyak dah. next year mungkin turn aku pulak yang kasi duit raya. tak boleh ke selagi tak kahwin selagi tu layak dapat duit raya. haha.

enough pasal raya. mood sekarang tak berapa nak ceria. aku mengalami satu peristiwa yang tak tahu nak cakap macam mana. betul betul mengganggu emosi. ditambah keadaan sekarang tengah bercuti, hanya mampu berdoa saja. dan i'm lucky coz i've very supportive family. mama, papa, my abang, & my adik. semalam, first time call abang, menangis, cerita, & he make me smile. sebab semalam dah tak tahu nak cari sapa. keadaan sangat terdesak. ingatkan hati ni kuat, tapi tetap lemah. tetap jugak nak menangis. dan semalam jugak rasa, abang very protective. mungkin sebelum ni tak nampak. tapi lepas semalam, i know that i'm very lucky that i have abang in my life. and i need abang.
aku rasa, cukup la sekali aku alami benda ni. as a lesson. sangat sangat mengajar aku. mint,bell. thanx a lot coz always be with me. takde korang jugak, aku pun tak tahu macam mana. trauma? ada la sikit kot. 
it takes a minute to like someone, an hour to love someone, but it takes a wholelife to forget someone.
one of my abang advice to me. a man without commitment, no work, no money, will not be a responsible person. so, aku anggap ini sebagai kekuatan.

okeh. sudah. lagi lama aku menulis. lagi banyak aku nak mengutuk. dulu semua manis, sekarang semua pahit. well. kalau takde dulu, takde lah sekarang. takdelah pelajaran penting dalam hidup aku. at least, i can improve myself to be a better person. at least la kan. so, smile smile. :)



aku: segala kesalahan dimaafkan. but, please, jangan wujud lagi depan diri ini. go on with ur life.



adios~~
with ღ
n@n@   

5 comments:

Nurul Ain said...

be strong dear..=)

Seven said...

xcter pn kt yien
huhuhu
kecik hati

Siti Farhana said...

ain:
thanx dear. :)



yien:
ala..bkan sgaja..tgk yien sibuk je..malas nk kacau..huhu..

Yasmint said...

yeah!
go ct~
kekuatan yg semakin luntur masih boleh dikukuhkn dgn sokongan insan sekeliling...

Siti Farhana said...

yer.
dengan sokongan korang ler.
:)
tanpa korang, aku tak mungkin sekuat ini kot.