Saturday, June 11, 2011

marah!

hai. jun dah 11 hari.
tak nak tulis banyak.
cuma nak tulis.

semua benda yang aku buat.
semua benda yang aku tulis.
semua benda yang aku cakap.
semua semua benda yang aku cerita lah. semua semua lah.

tak perlu lah nak ungkit.
tak perlu lah nak perli-perli.
tak perlu lah nak jaga tepi kain aku.
aku tak kacau kau. kau tak perlu la nak kacau aku.

kalau tak suka dengan semua benda yang aku buat.
tak perlu ambik tahu.
aku ni hati sensitif jugak.
muka senyum. hati aku tak senyum. =_=
aku tak marah kat kau. 
aku marah kat orang lain. kesian la kat orang lain asyik kena marah dengan aku kan.

tapi aku hormat kau.
dan sebab tu jugak aku merapu merepek dekat blog ni.
sebab aku tengah marah ni.
sekian.


aku: pelik-pelik lah perangai manusia nih. harap-harap perangai aku tak pelik macam ni. sabar. yes. sabar.
 
 
adios!!
n@n@

No comments: