Saturday, July 02, 2011

first!

hari ni penuh status di facebook wish tahniah dekat 2 orang kawan sekolah aku yang bertunang secara senyap-senyap hari ni..barut & aida..seriusly memang semua orang terkejut..tapi at the same time haruslah gembira kan..aku pun tumpang gembira.. :)

yelah.siapa sangka kan.percintaan dari zaman sekolah..tak salah aku diorang dari form 3 kot..eh..tak sure lah..then, biasalah..kejap-kejap putus..sambung balik..tapi kalau dah jodoh tak kemana kan..aku tak tau pun kisah diorang yang sebenar-benar macam mana kan..tapi, aku memang a bit excited. :D

teringat pulak la kan kapel-kapel masa zaman sekolah dulu..boleh dikatakan hampir semuanya putus ditengah jalan..termasuk jugak la aku..haha..ada jugak kot yang still stay lagi sampai sekarang.. :)
very the kenangan la semua benda ni..zaman masa dekat pdrm dulu..nak nak konon bila bf masing-masing pergi main sukan..lepas tu mula la si gf ni demam lah..ape lah..cehh..macam apa jer..aku la tu.....eh.tapi aida pun sama time ni. :D
tapi..tu semua kenangan dulu kan... :)

hopefully lepas ni dapat la aku merasa nasi minyak diorang ni kan..first couple ni dalam batch..agak-agak lepas ni ade tak couple yang akan ikut jejak langkah diorang ni..



Maybe, I'm over you. 
Maybe, I've moved on. 
Maybe, I like someone else... 
But maybe, I'm a perfectly good liar.


aku: kadang-kadang tak tahu apa yang diri sendiri nak.

adios~
with įƒ¦
n@n@

2 comments:

ida said...

akaq ble agy?????hhehhhee

Siti Farhana said...

ida..akk lmbat lgi..byk bnde xsetel lgi ni.. :)