Sunday, August 21, 2011

abang dan adik.

untuk pertama kali dalam bulan puasa ni tido lambat. selalu tepat pukul 12 dah lena.
ni semua sebab tertido lepas maghrib tadi. terjaga pun sebab kucing-kucing tu bising. pasal ape tah. tetiba je nak bising-bising. and now, aku dah tak boleh nak tido.
mau sampai sahur esok ni.

sejak-sejak dikmei sambung studi ni, boleh la tiba-tiba kitorang jadi close pulak.
sebelum ni mana nak mesej-mesej slalu. apetah lagi nak koling-koling.
tapi dia la. nak mintak duit pun bagitau aku. macam aku yang nak bagi dia duit. padahal tolong inform je dekat papa. nak balik pun bagitau aku. nak ambik dia balik pun aku. semua aku lah kiranya. papa dengan mama? advisor je..
well.nampaknya aku ni seorang kakak yang diharapkan lah kan. =D
tapi tu lah.dia takde ni memang sunyi lah rumah. kalau tak hari-hari aku gaduh dengan dia.
boleh tak nak rindu dia tiba-tiba. hahah.

walaupun selalu gaduh, tapi aku tahu ada masa-masa dia sangat protective.
he keeps my secret very well. ah. tetiba feeling sedih pulak. cehh.
tetibe teringat masa sembang dengan hikmee dulu.

 "awat ampa lembut semcam eh.bukan patut kalau adik beradik suma laki, kasar ka"

soalan yang tiada jawapan.hahah.takde bende lain ke nak tanye.
ala, lagipun jarak kitorang 3 beradik semua jauh-jauh.
dengan abang dah 7 tahun. dia dah ada geng sendiri time tu, aku baru nak lahir.
mana nak main dengan dia sangat. 5 tahun lepas tu, dikmei pulak. aku pulak dah ada geng sendiri. tu sebab la kot. kalau kitorang jarak dekat-dekat tak mustahil aku rasa.
bersyukurlah aku jadi perempuan lembut yang tak lembut sangat. sebab tiap hari kena tegur dengan mama sebab cakap nak kasar je. =_=


aku: jiran sebelah ni sembang kuat sungguh.


adios~
with ღ
n@n@

No comments: