Monday, March 18, 2013

keputusan

assalamualaikum w.b.t

:) perkara yang paling susah nak dilakukan dalam hidup adalah membuat keputusan ataupun pilihan..betul ke betul? betul kan..bila kita perlu membuat sesuatu keputusan dalam hidup rasa susahnya nak buat..tapi, kita perlu membuat keputusan itu dan terima akibatnya dari sesuatu keputusan yang kita buat sama ada baik atau tidak..malam tadi pun aku rasa susah untuk membuat keputusan..selama beberapa minit sebelum aku buat keputusan lepas tu terus tidur,dah habis menangis mencari kekuatan diri dan perlu yakin keputusan ini adalah yang terbaik untuk masa depan..dan berbalik kepada yang satu, istikharah. :)

semoga aku diberikan ketabahan yang tinggi lagi untuk menghadapi masa-masa mendatang..semoga aku diberi semangat dan kekuatan untuk menghadapi setiap dugaan dan cabaran-cabaran lain selepas ini..jika ini yang terbaik untuk aku, aku redha.. :) sedihnya rasa semalam sampai pagi ni pun terasa lagi..luckily nobody saw me crying..hahaha..

don't worry..ini tak ada siapa yang salah..it's just me..hanya saya je..well, the good news is, honestly i'm going to married soon..with my future husband..i think everyone knows him..unless u are my anynomous.. :D don't worry. i tak makan orang..pray for us my dear friends.. :) dan semoga semua urusan kami dipermudahkan..bila? when the time comes, i'll let you all know.. :) i can say, very soon..insyaAllah... :)



3 comments:

aZie 4eVa said...

siti..
hehehe.
moge sgl urusan diprmudhknNYA.
amen3..

Siti Farhana said...

thanks azie.. :):):) amin..hehe..
kita selalu keep in touch dgn blog je kan.. :D

~ilah~ said...

wahh..good new..
welcome to d club..
semoga semuanya berjalan lancar..:)