Monday, November 23, 2015

end of 2015

assalamualaikum w.b.t! 
hai blog! wah..setahun sekali je aku jengah blog ni rupanya..huhu..apa nak buat, im a busy mom. ceh..alasan kan.. :) ehem..sebenarnya rindu zaman nak ber blog ni..nak meluahkan perasaan..ade lagi ke orang jengah blog aku ni..harap takde lah..boleh aku tulis ikut suka hati perasaan aku.. :D

siapa sangka..anak dah 2 orang..kadang aku terfikir jugak..what i've done until today..bila borak dengan suami..jumaat dah hari ni yang..sekejap je rasa..tak tahu buat apa tah seminggu ni..then he said, jaga rumah la..jaga anak..tersenyum je la aku..

duduk rumah sorang..tengok wanita hari ini..isu2 keluarga..rumahtangga..waaah..memang mak2 sangat kan. haha..well..people change kan..selain layan luqman tengok upin ipin..siapa kata tak rindu kerja..kadang tengok suami buat coding kat sebelah,rasa otak ni dh blur kot tengok public boolean,private..haha.. :)

sekarang banyak muhasabah diri..hidup tak selalunya gembira..definisi gembira dan bahagia tak sama..ada orang gembira tapi dia tak rasa bahagia..ada orang kadang tak selalu gembira,tapi ada kebahagiaan yang dia selalu rasa..kadang aku letih jugak dengan dugaan demi dugaan..fikir balik kenapa aku kena hadapi semua tu..apa hikmah disebalik yang berlaku..apa yang Allah nak tunjuk sebenarnya..aku masih lagi seorang hamba yang terlalu lemah..

cuma aku bersyukur..dapat suami yang penyayang & penyabar..aku rasa memang kalau tak ada suami sekejap, tak senang duduk dah..i can be very independent but,sometimes i really need him to be by my side..till then..kalau aku rasa nak mengarut lagi, aku login lah masuk blogspot ni..hihi..selamat malam dunia. :)


2 comments:

Yasmint said...

aku ada utk baca :)

Unknown said...

ahhaha aku pon baca. kbai!