Wednesday, January 02, 2019

Selamat Tahun Baru 2019

Assalamualaikum 2019.

Alhamdulilllah dah masuk tahun ke 2019. Banyak agenda dan perancangan yang dah dibuat untuk tahun 2019 ni, terutama sekali rancangan kewangan lah. Tahun ni juga tahun pertama hero sulung ke tadika. Luqman dah nak masuk alam persekolahan. How time flies. Ummi yang masih tak bersedia nak lepaskan anak ni. Hehe.

Hari ni belum mula lagi sekolah Luqman. Esok baru mula. Hari ni kita rileks dan tidur je dulu. Haha. 2018 banyak kenangan yang pahit dan juga manis. 2018 juga buat aku serius nak bisnes jual balm dengan sungguh-sungguh. InsyaAllah. Doakan tahun ni akan melimpah lagi rezeki dengan jual balm ni. Amiiin.

Kadang-kadang rasa dah selesa sangat jadi surirumah ni. Apa yang nak, suami bagi. Apa nak beli, suami bayar. Nak makan apa, makan la. On that part, alhamdulillah, cuma, ada satu perasaan yang buat aku rasa nak juga buat sesuatu. Hutang tak habis bayar lagi weii. šŸ˜‚ Tu yang jual macam-macam, tapi, tak pernah serius. Hehe. Sibuk dengan anak kononnya. Please please doakan kali ni aku bertambah serius dengan balm Tasneem Naturel ni. Baking kek lagi ke tak? Aku buat kalau ada tempahan je. Tak terbuat lagi kalau nak buat banyak-banyak. Siapa yang tempah, insyaAllah aku buat je. 

2018 juga banyak sangat memberi aku pengajaran. Alam rumahtangga, hidup suami isteri, anak-anak, keluarga, rakan-rakan dan orang sekeliling merupakan pengalaman & pengajaran yang terbaik untuk kita. All I can say is, do whatever you want to do. Orang kata zaman sekarang zaman makcik & pakcik bawang. Kuatkan semangat!

Akhir kata pembuka tirai 2019, Selamat Tahun Baru semua. Semoga segala urusan dan perancangan kita dipermudahkan oleh Allah S.W.T. Amiin.

Kita guna gambar 2018bestnine lah. šŸ˜Š

Hampir terlupa. Disebabkan kita sekarang agen sah Tasneem Naturel, sesiapa yang nak mencuba balm Tasneem Naturel, boleh terus whatsapp ye. šŸ˜˜

018-3159351
Tasneem Naturel Subang Jaya.

p/s : Sekarang tengah ada promosi Januari tau. Will update later.

No comments: