Wednesday, July 22, 2009

aku Lahir buLan maC

bosan....aku copy n paste mnda ni dri blog org...sbb aku lahir bulan Mac...ade la yg btulnya...huhu...


MAC
* Berpesonaliti menarik dan menawan. [no komen]
* Mudah didampingi. [btul kah???]
* Sangat pemalu dan pemendam rasa. [true2]
* Sangat baik secara semulajadi [xkonfem lak yg nih], jujur pemurah dan mudah simpati. [mmg cpat ksian]
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran. [sgt lah btul..mmg snsitif]
* Suka pada kedamaian. [ehem]
* Sangat peka pada orang lain. [aaaa....]
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain. [apakah kerja itu???]
* Tidak cepat marah dan sangat amanah. [mmg ssah nk mrah org]
* Tahu membalas dan mengenang budi. [hehehe]
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam. [bnda pe la yg aku dok nilai tuh]
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal. [uish...xtau lak]
* Suka berangan-angan. [hobi msa lapang..]
* Suka melancong. [absolutely!]
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi. [agk mnja la kot..aku ngaku la]
* Kelam kabut dalam memilih pasangan. [adakah???]
* Suka dengan hiasan rumahtangga. [hiasan mcm mna nih]
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik. [errr....rsa mcm x jer...]
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik. [thinking....]
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan [hahahha....]


adios~~
with ღ
n@n@

No comments: