Friday, July 10, 2009

tag dri su 2 mnggu lpas.. ;)

1. Ape perasaan anda sekarang?
berdebar-debar.

2. Saya nak makan?
dh mkan dh.

3. Saya tak suka?
byk bnda...pnuh klu nk list.

4. Impian saya?
rmah sbuah..keta sbijik..suami sorg..

5. Haiwan yang saya tak suka?
kupu2 @ rama2

6. Saya harapkan?
dpt brjmat crmat utk sem ni..huuhu (pnat tlinga dgr mama bebel)

7. Jika boleh putarkan masa?
nk kmbali msa f4 & f5...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
mnjdi insan yg cemerlang,terbilang & gemilang.. ;)

9. Handphone saya adalah sebuah?
sebuah apa??

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
skali je..

11. Saya suka pada?
adalah.

12. Kawan-kawan saya?
keliling pnggang..rmai..

13. Pernah dikhianati?
urgh...pernah!

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
rsa nk tmbuk2 mka dia..

15. tag 6 orang

-bear
-bell
-fa
-ida
-sape2 la
-xtau dh

adios~~
with ღ
n@n@

No comments: