Sunday, May 30, 2010

kenduri.


hari ini hari ahad.
yer..ahad..30 mei..
hee..lama sungguh xhupdate blog ni..
bukan setakat bersawang..labah-labah pon dah membiak kot..
haha..
tiba-tiba perasaan nak menaip hilang pulak..
ok la kan, untuk bulan mei ni..
1 entry awal bulan.
1 entry akhir bulan.
cukup la tu..nanti bulan depan depan, bukak cerita baru.memandangkan dah betul-betul free dari segala aktiviti.dah mula bercuti sepenuhnya.
oh tak sabar rasa..rindu dah kat rumah ni..

tadi tengok tivi dekat kafe.mmg ada pasang astro.tapi b4 ni chanel ria ke, prima ke apa ke, yang berunsur hiburan langsung xboleh tengok.yang ado national geographic, animal planet & dan yang sewaktu dgnnya lah..sekali bila start cuti boleh pulak.saje je.dapat la layan af sekejap. axn x try pulak.. :D

tdi telefon mama.mintak kebenaran nk pegi rumah tiah.ada kenduri.kakak tiah kawen.sembang-sembang bagai, pujuk semua..tiba-tiba mama cakap, "ingat adik balik ni, mama plan dgn papa nak pegi bercuti ke utara..kedah & perlis.."
hai mama ni..macam saje je xbagi aku pergi rumah tiah..haha..buat aku serba salah pulak.iyelah, pergi sana of kos la aku memerlukan modal kan.nak pegi bercuti pun kena ada modal jugak.nak shoping lagi.hee. kot tetiba singgah langkawi ke.huu.aih.xpe lah.mana-mana je.papa kasi pergi, aku pergi la tiah eh..kalau xdapat pergi, nnti tunggu kau kawin la tiah eh baru aku pegi. :D


aku: cuti sekolah dah nak mula.jemputan kenduri pun dah banyak.konfem aku jadi pengikut setia mama nanti. haiyo..


adios~~
with ღ
n@n@ 

No comments: