Sunday, May 02, 2010

................................

Mei dah datang..
makin hari makin terasa sedih..sebab masing-masing semua dah habis belajar...
semua dah nak mula praktikal...
T_T

PSM??aku bersyukur dengan apa yang dapat...
walaupun tak cemerlang, aku tak kisah..janji aku dah lepas..
dah tak perlu fikir..fikir untuk belajar lagi 1 sem...
bulan April bagi aku bulan yang penuh dengan kesedihan...
baik dari hal peribadi mahupun hal hal biasa...
aku cuba untuk kuatkan hati...
cuba untuk sembunyikan perasaan...cuba untuk menggembirakan hati orang-orang disekeliling...
cuba untuk memahami hati dan perasaan orang yang aku sayang..
tapi....
bukan 1 atau 2 nasihat yang aku terima...banyak...
tapi aku belum bersedia...
aku xmampu untuk lupakan segala-galanya...bukan ini yang aku nak...
aku cuma mintak ruang untuk perbaiki keadaan...
jauh dalam sudut hati aku, aku belum kuat untuk hadapi semua ni...
walaupun aku cuba berlagak menjadi kuat...

segala persoalan belum ada jawapan...
sampai bila, aku pun xpasti...
yang pasti, hari demi hari berlalu meninggalkan kenangan..
mencatat sejarah yang tak akan aku lupakan...
masa akan datang tak siapa tahu apa yang akan terjadi...
setiap hari aku mengharapkan kegembiraan sentiasa menghiasi hidup aku...


aku: rindukan saat-saat dahulu...kenapa dulu boleh, sekarang dah xboleh... T_T


adios~~
with ღ
n@n@



2 comments:

koki chan said...

dah dah. nak nanges sgt, meh nanges kat aku eh :)

Siti Farhana said...

:)
yang..ada story..
nnt balik ump aku story eh..
kat rumah tenet slow..
:)