Sunday, February 27, 2011

the one and only.

good evening everyone.hepi sunday.sekejap je.weekend demi weekend berlalu.tengok tengok dah 2 bulan aku kat bumi pulau pinang ni.boleh la nak dikatakan dah menjelajah suku pulau ni.asal weekend je tak duduk rumah.cemana tu. :D

hmm.lama jugak tak melawat blog kawan kawan yer. maaf lah yer. rasanya korang pun rasa apa yang aku rasa kan. tambah tambah korang lagi la. dah bekerjaya ha semua. aku tunggu duit gaji korang je ni ha. bila la nak merasa kan.kan.
erm. last month jugak. dalam minggu ke-2 ke ke-3 tah. my department ada buat dinner. awal awal dah ada dinner woo.temanya merah. memang serba merah la malam tu. dibuat di hard rock hotel. nice lah tempat dia. menarik. sesape yang cadang nak pi honeymoon tu, boleh la ke sana yer. tak rugi i cakap u. cheewah. gaya macam dah banyak kali pegi.padahal pegi dinner je pon. :D

acara malam tu hanyalah makan makan, cakap cakap, gosip gosip. err... ada ke gosip. :D
dan mengintroduce pekerja baru. termasuk la aku yang hanya sebagai seorang budak praktikal. kalau dah nama freshie, ada lah sumting yang kena buatkan. tapi nasib den baik. tak kena apa apa. :D

let me introduce u. the one and only.ceh.ape tah yang one and only. hee. inilah kami. hanya berlima saja di department itu. sorang lagi tiada dalam gambar, sebab time tangkap gambar, beliau turun bawah. pi mana tah. :D oh. ini hanyalah ihsan dari kamera cek yang tak seberapa tu. ini je pun yang jadi. boleh lah kan untuk tatapan korang korang. tak yah banyak banyak gambar. :D


aku: next month is march month. so guys?? 




adios~~
with įƒ¦
n@n@

No comments: