Tuesday, May 10, 2011

they're the best.

akibat tidur lepas maghrib. sekarang ni dah tak mengantuk pulak nak sambung tidur.hai mata.cepat la mengantuk.esok kerja lagi.bukan cuti.
eh.eh.last friday dapat berita kawan aku yang baru kahwin bulan 3 hari tu dah pregnant.mula mula dengar takde la excited sangat. tadi share share cerita dengan cik tikah.tetiba jadi excited pulak.sebab dia yang excited dulu. :D
 
walaupun kandungan dia baru aje 7 minggu.hm.hm.seronoknya tengok orang dah pregnant.nak dapat baby.hahah.ei.ei.kadang-kadang mesti la ada feeling macam ni kan.feeling nak kahwin tu dah lama dah rasa.jodoh je tak sampai lagi.sekarang ni dah masuk feeling nak jadi mak mak pulak.wah.mama dengar ni,harus dia terkejut.

ohh.cakap pasal mama teringat hari ibu.sekarang kan tengah celebrate hari ibu.dan semua tertanya tanya bila sebenarnya hari ibu.yang pasti.hari ahad lepas sesudah subuh terus mesej mama dan wish. :)
jadi anak tunggal perempuan ni memang sentiasa diawasi.walaupun kita kata takde apa.konon taknak susahkan hati mama dengan papa.tapi aku tau.apa saja aku buat mama tetap akan risau.walaupun dia tak tunjuk.dari aku kecil,sampai dah umur 23 ni.dari sekecil kecil benda sampai la sebesar besarnya.sampai pergi kerja balik kerja pun mama tanya. tapi itu lah mama. :)

antara kami 3 beradik.yang paling rapat dengan mama dikmei dengan abang kot.diorang rajin bercerita.aku pulak suka pendam dalam hati.tapi...tetap kalah beb bila mama mula caring.well.dah nama pun anak kan.mesti dia tau anak dia ada masalah ke tak.even duduk jauh nun di pahang tu pun mama boleh feeling anak dia yang sorang ni tengah bergelut dengan masalah.tengah tengah malam call cakap teringat. :) dan aku macam biasa konon cuba nak setel sorang diri.tapi...tetap tak boleh..because mom is always our bestfriend.

tapi.papa pun best jugak.papa is always my boyfriend! :)
eh. dah pukul 1.kena tidur. nite2. :)
conclusion.siapa tak sayang family kan.?


aku: dulu dulu selalu kena buli dengan abang dengan dikmei.cehhh.sekarang pun sama je.



adios!!
with ღ
n@n@

3 comments:

[z@ck] said...

kan? nak kahwin jugak la =P

Siti Farhana said...

z@ck: kan.kan.hahah.kawin cepat. nnti jgn lupa jmput. :D

izzah said...

siti semoga cpt bertemu jodoh..