Saturday, February 25, 2012

i am falling

assalamualaikum. :)
hari sabtu 25 haribulan februari aku tak buat apa-apa..
bangun pagi lepas subuh terus online sat..kemas rumah..basuh baju..tengok tivi..
sampai laaaa sekarang dok tengok tivi sambil online..
kalau bil elektrik tinggi bulan ni keje aku la yer , housemate.

nak pergi berjalan aku tak pakar lagi jalan-jalan sekitar ni.
setakat pegi kedai mamak bawah tu lepas lah..oh, jalan nak pergi kerja pun haruslah tahu yer..
dan yang menambah kebosanan aku hari ni sebab tinggal sesorang je kat rumah ni.
memang berkilat ah rumah aku kerjakan. #kononnye
yang lain semua ada hal masing-masing..ni pun sebab adenye laptop ijan..kalau tak mau aku mati kutu nak buat apa..nak hadap tivi je?? -.-' nangis nanti..

actually aku kena studi nih..tapi dari pagi mood untuk studi takde..macam mana nak move macam ni..
nasib la kedai runcit bawah rumah jer..boleh jugak pikir pikir nak masak ape kan untuk makan..
nasib jugak laaa duduk rumah 6 bulan belajar masak..lepas lah nak isi perut sendiri..
takde lah makan lauk telur goreng aje..

eh..cerita pasal kerja next entry la eh..tu pun kalau teringat nak buat lah..
tunggu kerja dah banyak sikit...haa..lepas tu aku luah semua nanti..
tengok part mana yang banyak diluahkan..yang baik ke yang buruk..harap yang baik aje lah yer..
untuk seminggu ni aku boleh katakan aku suka environment dia..sebulan? kita wait and see aje..


source : thingssheloves



tweettweet : falling.....? hmmh.

No comments: