Sunday, May 13, 2012

suka hati

assalamualaikum.. :)
singgah sekejap kat blog sebelum tidur kumpul tenaga untuk mulakan kerja hari esok..
aku dapat rasakan minggu ini akan menjadi minggu yang sangat sibuk..
dengan new task yang banyak, dengan nak prepare untuk check in latest source code dekat bank..
dengan macam-macam dengan lagi lah..
mood sekejap up sekejap down..thanks to you who always cheer me up..
kamu, kamu dan juga kamu.. :)

eh..as usual tadi haruslah pergi event herbalife..
walaupun tadi macam penat sebab semalam dah shopping sakan..kugagahkan diri jugak hadirkan diri ke shah alam..seperti biasa,event herbalife memang tak mengecewakan. :)
terima kasih encik sebab paksa saya pegi jugak kan..tak rugi paksa saya pergi..
last event for this month..sebab next week mereka akan ke singapore..next next week aku nak balik hometown jumpa kucing tercinta..ewaah..kucing je sekarang kan..
ah..harap-harap ada la ole-ole dari singapore kan..kalau dah tanya nak apa dari singapore, dapat poskad pun jadi lah..jadi macam ijan pulak kan nak poskad.. ;D
sharing about this event? next entry lah aku update..takpun, korang ikut aje aku kan pergi event tu.

oh..tadi pun scan body jugak..haruslah tiap-tiap minggu kena scan badan..
dah kata coach ambik berat sangat kaan..takleh miss 1 minggu pun.. ;D
last result, berat jadi 55kg balik..yg penting lemak dah turun lagi 2%..umur dalam badan pun dah semakin muda! sebelum ni 33 tahun, sekarang dah jadi 27 tahun..ada 3 tahun lagi nak turun untuk sama dengan umur yang sebenar..tapi nak jadi sweet 17 forever kan..harus gigih lagi!
yang penting, diri ini rasa semakin sihat.. :)
hari ni boleh senyum banyak banyak sepanjang hari..sebab result puas hati.. :)
alhamdulillah..thank you ALLAH..thank you herbalife..


tweettweet : tengah cuba lagi untuk kuatkan semangat..

No comments: