Friday, May 24, 2013

nikah.

assalamualaikum..hai. :)
aku masih di pejabat..tak ada kerja..bos free kan diri ini sebab dah nak kahwin..yer..insyaAllah masa anda baca entry ini aku sudah selamat menjadi isteri orang..isteri kepada suami, Muhammad Jamilulhakim Kamarulaffandi..aku menulis entry ini hari isnin..tapi saje publishkan hari ini..biarlah dah selesai semua baru publish kan..kepada kawan-kawan yang tak dijemput..maaf..sebab ini cuma majlis nikah saja..majlis kecil saja..atas permintaan kedua belah keluarga..resepsi majlis insyaAllah bulan September nanti..dan anda semua pasti dijemput.. :)

sebenarnya saat ini pun hati ni masih ragu-ragu dengan keputusan yang besar ni..tak patut kan..sudah ketetapan nak bernikah 24hb Mei 2013..kena terima dengan hati terbuka..selalu saat-saat akhir aku bertanya kepada suami, "perlu ke kahwin".."kena kahwin ke".."tak bersedia lah nak kahwin"..dan lain lain lagi lah..tapi dia tenang je..jawapan dia tetap sama.."kena kahwin wak" dan senyum..dan aku mati akal nak bagi alasan tak nak kahwin. haha. boleh cari alasan taknak kahwin kan. :)

susah sebenarnya..sangat susah..hari ini pun macam-macam benda ada dalam fikiran ni..aku tahu kadang-kadang aku buat dia susah hati..ada lelaki senang hati ke bila bakal isteri cakap taknak kahwin..dah setiap kata-kata tu adalah doa kan..terima kasih sebab bersabar sehingga selesai semuanya..sebab bersabar dengan kerenah aku yang aku rasa aku pun takkan boleh tahan..haha..

doakan kebahagiaan aku dan suami kekal sampai ke syurga.. :) gambar? tunggu lepas majlis selesai.

2 comments:

aZie 4eVa said...

tahniah siti,
barakallah.. :D
hehehehe

Siti Farhana said...

hehe..thanks azie..
nanti siti jemput kenduri yer.. :)