Thursday, May 02, 2013

Syukur :)

assalamualaikum w.b.t.

alhamdulillah..syukur Ya Allah..that's the only word i can say today when i heard that news. :) he get it..he achieve it..i feel like crying again..luckily i'm in the office..kalau kat rumah macam semalam memang dah..sampai sakit kepala memikirkan..he deserves it..congratulations awak. :) even i don't know u read this or not..ahaha..better u don't..again, congratulations..

disebabkan kecuaian aku yang sikit, walaupun secara tak sengaja, mungkin akan memberikan kesan yang besar..dan perasaan bersalah itu tetap ada..aku tak suka nak menyusahkan orang lain..bila ada benda yang aku buat menyusahkan seseorang, memang perasaan bersalah tu ada..aku tak tahu perasaan orang tu macam mana..walaupun dia kata tak kisah, tak marah..tapi dalam hati siapa yang tahu kan..bila berkaitan hati dan perasaan orang ni aku betul sensitif..aku amat kisahkan perasaan orang..walaupun perasaan aku selalu tak dikisahkan..haha..biarlah..mungkin aku sendiri pemendam rasa..setiap hari nampak ceria dan gembira..baguslah tu kan..kesimpulannya, as long as u happy, then i'll be happy too.. :)

bila hujung bulan, saat-saat orang semua pening mencari solution, aku pulak macam tak ada perasaan kan. :) bukan tak ada perasaan..bukan juga tak kisah.. :) takpelah, itu biarlah aku simpan sendiri..selagi aku boleh bekerja sendiri,usaha sendiri, aku akan buat sendiri..walaupun ada masanya pertolongan orang lain itu perlu juga..itu bukan ego kan..itu berdikari kan..yelah..kalau selalu minta tolong dengan orang, satu masa orang akan jemu juga..

ada sesetengah benda aku rasa senang untuk aku ceritakan dengan orang..ada sesetengahnya aku rasa kalau aku cerita pun belum tentu orang tu faham situasi yang aku hadapi..end up, blog jadi tempat aku luahkan apa yang aku rasa..complicatednya perasaan itu..aku je yang rasa macam tu ke aku tak tahu lah kan..
tapi itu lah yang aku rasa..atau mungkin aku suka fikir apa yang akan jadi..mind setting..sangat berkuasa ke atas kita..kalau salah fikir, boleh buat salah keputusan..ke aku pun banyak berfikir..haha..tah, aku tak suka nak fikir banyak-banyak..ikut flow je apa yang jadi.. :)

lunch time. got to go!


2 comments:

Anonymous said...

xfaham

Siti Farhana said...

tak faham? tak perlu faham. :p