Tuesday, September 19, 2017

The Truth

Assalamualaikum.

Tengah tunggu giliran nak jumpa doktor. Hopefully last appointment. Kali ni follow up lepas operation hari tu. Just nak review apa punca sebenar aku dapat appendiks tu. Kalau menarik nanti aku cerita. Hehe.

Hmm. Sebenarnya, mood tak berapa nak ceria hari ni. I found out the truth. Sebab dan kenapa hati ini tak pernah tenang. And I found it TRUE. Hmmmmh. Mengeluh panjang jap. Apa patut aku buat? Sejujurnya, aku pun tak ada jawapan apa yang aku perlu buat sekarang. I'll just follow the flow.

Kecewa? Memang kecewa. Sakit hati? Hmm. Sebenarnya lebih kepada kecewa yang teramat sangat. I don't know how to feel. How to react. Sampai speaking inggeris terus. Haha. I just pray semoga Tuhan beri aku lebih kekuatan dari sekarang. Lebih, lebih, lebih dan lebih lagi. Sampai tak ada perasaan pun takpe.

Ramai pulak orang belakang aku ni. Haha. Nanti la sambung.

Till then.

No comments: