Saturday, August 15, 2009

sOftskiLL + beLL + famiLy :D

hri ni rumate aku & classmate aku sume pegi softskill 2..
aku je trcngak sorg2 kt blik nih...
ptutnya aku pun ada same ngan diorg...
tp aku trpksa repeat amik soft skill 1 blik...
sbbnya...ah..sume org da tau...
xprlu ulang crita lama...
tp aku xponteng tau..

bru td bce blog mmber aku bell...
act..aku trasa rndu la kt ko bell...
trigt msa kt mtrik dlu... :D
skian lma ko xupdate blog ko..bru skang ko update...tu pun sbb cti yer bell..
hehe..bila la boleh jupe ko blik bell..
msa ko dtg tu..aku da on d way blik rmah la..
cuti h1n1..
xpe la..ade rezki nnt msti bleh jupe kan??

xsbar nk tgu blik rmah...dpat puasa kt rmah sminggu...
rndu nk puasa same2 dgn family...
ksian kt mama...msti shur b'2 je dgan adik aku...
bkak puasa pun b'2 jgak...
papa keje time mcm tu...nk buat mcm mna kan...
tu pun nsib baik dikme xmsuk skolah asrama...
klu msuk asrama,,sah2 mama aku sorg2 je kt rmah..
xpe..nnt aku blik sminggu,,dpat tman mama... :D

nk buat tag la pulak...sarah..aku buat tag dri blog ko yerk..
tgh kbosanan nie...bru lpas tgk sp0ntan...dh gelak sorg2...

quotes hri ni:
kadang2 kta dtemukan dgn insan yg salah...
bila kita dtemukan dgn insan yg betul,,kita akan lebih mnghargai pertemuan itu.. :)


adios~~
with įƒ¦


2 comments:

bel said...

heheh.terharu.!nati aku dtg lg.!

Siti Farhana said...

heheh...orait..sila2..dialu-alukan..hehe..