Sunday, August 16, 2009

..jintian xingqitian..

tgh buat assessment mandarin...
smbil dgr lgu gna headset aku nih..
smbil syok2 nyanyi..

skali player aku main lgu nih:
disana menanti..disini menunggu..
by:ukays

erk...da lama xdgr lgu nih...
ckup x ska lgu nih dlu..
mngimbau ksah lama..
bait2 lirik dia ckup mngena...
not for me...but for somebody who have hurt me..

ah...tu ksah lama...
buat ape la aku igt blik...isk..
i'm not mad anymore...
cma kdang2 trimbau sndri kan...


aku: penat ah becinta nih..urgh..


adios~~
with įƒ¦
n@n@

4 comments:

koki chan said...

aku da reply tag kau.

said...

tak payah bercinta dah.memang penat pon.mwahahaha

Aisyah said...

kalau agak2 cinta itu memenatkan..
berehat la sebentar bersama kit kat

Siti Farhana said...

bell: hehe...ok2...tgu next tag dri aku eh...hee...

kikilala: haha..pham2..tu la..aku rsa tgu sape2 msuk minang,kawen je kot..heheh..(mcm nak je.. :p)

ecah: hehe..klu berehat sbentar brsama cadburry ke..bleh x cah??hee...