Wednesday, November 18, 2009

dugaan

dugaan Tuhan...xsiapa tahu bila Dia akan turunkan...
sama la mcm diri aku...
hari ni aku ada exam..paper image processing...ssah gila nk paham..
smlm..lpas isya', tba2 pnyakit gastrik dtg balik...dgil xnk mkn ubat,knon bleh tahan...
dh berguling mcm hapa kat ats katil...tapi xmmpu tahan...pkul 11.30 mlm ajak mint pergi mna2 klnik yg bukak...tp xde 1 pun yg bukak...trus ke hospital...

dlm kreta aku dh xmmpu nk ckap...rsa senak...mcm org tndang prut aku...
smpi hspital nk kna tgu turn pulak...prut dh xboleh tahan....tp kn than kan jgak...
mna bleh sesuka hati nk msuk blik dr...aku rsa aku dh jdi imun dgn hspital..sjak kna dduk hsptal...bleh plak brani g hsptal...klu kat rmah, klu mama ngan papa xbsing xde kot aku nk pegi hsptal tuh..rela dduk rmah tahan sakit...
en.raimi dh brape kli kol..brape kli msg...maaf...xmmpu nk reply msg awak...mmg xleh nk buat apa2 smlm...
mama pn sama...tnggu smpi aku blik baru mama tdo..msti mama ssah hati...tp, skit gstrik je ma..bkan skit len...je???huh..

lpas jmpa dr..dia sruh mkn ubat susu yg aku xska tuh...huh..aku dh agk dh...xde ubt lain pnya...tp dia bg 1 lgi ubat..kna ccuk...then kna tgu 30 mnit bru jmpa dia blik...
msa tu dh pkul 12.30 ke pkul 1....aku pun xsure...hlang skjap skit...tp, tba2 rsa loya...
trus muntah...dh mntah skali b4 pegi...kt hsptal mntah lagi...hbis ksong balik perut aku...lpas mntah rsa mcm brtenaga sikit...tp rpanya skjap je...
bila dh blik, mint ngan k.ina ajk pegi mkan...dh order sume...igt bleh msuk mknan tu...last2 aku tdo je dlam kreta...xmmpu nk dduk...rsa nk baring jer...biar la perut ni ksong jer...

smpi bilik pkul 2 pagi kot...k.ina sruh mnum susu dulu..mnum la b4 tdo...
image??hurm...mmg xmmpu dh nk stadi apa2 dah...jwab apa yg mmpu je lah hri ni...tnya en.wan bleh ke xamik exam...byk prosedur....last2 buat kptsan amik je exam...xksah result nnt mcm mna...mmg smbil jwab smbil tahan kesakitan laa...apa yg aku dh stadi, itu la yg aku jawab...aku hrap smoga aku lulus je la...xmmpu nk score tnggi2...

mint ngan k.ina..mekasih la sbb susah2 bwak aku g hspital..tmankan aku...klu x, aku pun tatau pe jadi kat aku skang...huhu...

aku: hri ni nk pegi mkn bubur kt kedai pakcik pancing...hrap2 kdai dia bukak laa... =)


adios~~
with
n@n@

No comments: