Thursday, November 19, 2009

selamat bercuti

balik kampung...huuu...akhirnya..msa yg dinanti tiba juga...
esok..@ kalau korang bca hari ni...20 November 2009...aku akn pulang ke kampung..
bas tepat pukul 2 ptg kt dpan UMP..hehe..tp mau pegi bersiar-siar dulu..hehe...
tp..xleh hepi sgt..sbb pukul 9 - 12 aku ada last paper...
software testing...pning dh pale otak aku nk paham...mlas nk pham, aku hafal jer...mlas nk hafal..aku paham kn jer...huhu...

okla..okla..tamau tulis pjg2..maybe ni last entry aku utk tahun nie..
wah...dh nk stahun dh msa berlalu...skjap sngguh...
dh 4 tahun jugak tnggalkan alam sekolah...
dh nak masuk 22 tahun rupanya....wah...dah boleh kawin jugak...hahaha...gatai skjap...
tape2...aku tamau kawin lgi..belum bersedia lgi...dun worry..

rakan2 3 bcs..jumpa lagi utk final sem nnti...
tnggal 1 sem je lgi nk brsama ngan korang...huhu..sdey2..
gud luck utk last paper..
happy holidays...
selamat hari raya haji...
yg nak amik lesen keta..selamat berjaya...hahaha...


adios sumer..~~
with įƒ¦
n@n@

No comments: