Thursday, December 17, 2009

entry cuti

right now aku ada dekat rumah baru my abang...smbil2 tlong dia kmas rmah, aku curik jap broadband dia..lma xon9..on fb skjap..skjap sudah..emosi xstabil..on fb trus anta komen nk mrah..off9...haha..bengang sungguh..tpi nk wt cane...mmg aku suka ikut emosi..kpada yg berkenaan...hrap anda faham yer...jgn buat bnda yg saya xsuka...awk nk sronok ke..nk enjoy mna2 ke..ada saya halang??xkan...sya xksah pun...xpe..suka hati...so, xpayah la kisah psal saya....saya nk mmpus pun ade awak ksah???huh...mmg krang ajar mulut aku..lantak lah...

tp..dh msuk tahun baru hijrah ni...terasa insaf pulak...xbaik nk marah2..baik berdoa & harap semua bjlan dgn lncar...aku hrap xnak ada gngguan anasir2 luar yg sgaja nk porak peranda kn hdup kami...but if U feel happy with them...than me...what can i say...klau ckap mcm ni,awk jwab mcm tu..klu ckap mcm tu,awk ckap mcm ni..hmm...tp saya tau,awak xrealize semua tu...i miss u.. ;(


aku: rndu dgn ump...rndu classmate2 & rumate2 aku... :'(

2 comments:

koki chan said...

kat aku ta rindu ke ? hehehe :p

Siti Farhana said...

oit makcik...
asyik muncul ja...
da blik ganu ke...
huhu...
rndu2...rndu sgt2...
:D