Friday, December 18, 2009

morning - hujan

morning...another new day...tgh hujan...pejam celik...tnggal 9 hri lgi nk balik...urgh..skjap sngguh cuti..tp, aku prefer lagi balik pahang dari duduk kat perak..i thought i'm strong enough..but i'm not..better kalau pergi jauh..sbb hati tenang...w'pun prob xbsar mana..but 4 me its a big problem...wah.boring..tlis blog je psal problem..emosi..skit hti...tp nk bwat mcm mna..itu yg aku rsa bila dekat rumah..& dgn tulis blog je dpat redakan prasaan..org len sibuk psal bola..sukan sea..bla..bla..bla..naaahh..i'm not interested...
kalau sesetengah org rasa,diorang xboleh berjauhan...tp aku x..biar la jauh pun..& biar la aku xtau apa2..asalkan aku gembira...aku je??dia???dia sntiasa gembira...aku xde, kwan2 dia ramai...sntiasa di sisi...smpai kdg2 lupakan aku...so, kalau dia dh bahagia dgn kwan2 dia, baik xyah ada aku...aku je pning pk, dia sihat ke, sakit ke, dh mkan ke, tgh buat apa..dia bergelak ketawa gembira...xpk kot mcm aku pk..aku dh mkan ke..aku sihat ke..aku sakit ke....yaa...right..mngkin aku xyah terlalu concern kot kan...alih2, sndiri yg sakit...dia...seronok....huh..ni masalah kalau diri sndiri pun dh xbetul..wah..rndu sesi luahan prasaan sama sarah & mint...seriusly..
satu ketika..i wish i don't know him..i wish i'm not there...i wish i'm strong enough to 4get him...i wish i don't love him...i wish i'll hate him...i wish i can love other guy...
BUT....I CAN'T....

aku: petang ni nak g teluk batik sama family...tenangkn fkran yg serabut...


adios~~
with įƒ¦

n@n@

3 comments:

said...

be strong gelfren :)
i noe u will always can.. :)

meo said...

wah g teluk batik... best siot!...

Siti Farhana said...

thanx sarah.. :)