Saturday, December 19, 2009

lama-baru

another new entry dlm bulan december..
last entry i thought,,b4 2009 berakhir...2010 pun dh nk bermula..tnggal few days lagi...kenangan 2009??
byk sgt...yg pahit...yg manis...semua serba ada...1 pengalaman yg mmbuatkan aku mnjadi lebih matang sebagai seorang perempuan..seorang anak..seorang kakak, adik...seorang kawan dan juga sebagai seorang kekasih... kelakar pulak sebut 'kekasih'...huhu...wutever...
aku terigt dekat seorang kawan...sebelum aku kenal & rapat dengan en.R...secara luaran...he's so gentleman...baik...pndai ambik hati..semuanya la aku nmpak baik...at that time, i need to choose between him n en.R...haha..budak2 sungguh time tu..tp, aku pilih en.R...even aku xsuka dia, meluat pun ada...aku pun xtau kenapa...
dah 4 tahun...diam2 aku ikut perkembangan 'dia'...even aku dgn en.R byk sgt masalah...terlalu byk..ada yg besar...ada yg kecik...tp itu semua lumrah orang 'berkawan' la kan....tp, aku bersyukur sbb aku kenal dia & pilih dia...at least aku tau dia hormat aku & layan aku sebagai seorang perempuan...& aku juga tau dia penting dalam hidup aku..
'dia'??malas nk cakap...yg aku tau..aku bersyukur...aku harap dia bahagia je la..aku xbenci dia..tp aku harap dia dapat layan seorang perempuan sebagai seorang perempuan...
azam tahun baru??hehe...xde...cuma mengharapkan tahun baru ni dpt dilalui dgn tabah...semua masalah dpat ditempuhi dgn tenang...en.raimi...you owe me 2 things yaa...jgn buat2 lupa...saya tuntut nnti...
alamak! hmpir2 lupa dengan PSM...aduyai..bukak memo dh dpat reminder..haru la...mcm mna nih...tnggal 1 sem lagi nk hbis...huhu...
akhir ayat...selamat tahun baru...

aku: semalam dinner besar dgn family...best giler makan...seronoknya cuti ngan family....hehe..& hati pun tenang........mampu tersenyum...
:)



adios~~
with įƒ¦

n@n@

2 comments:

koki chan said...

sape dia ? :p hehehe

Siti Farhana said...

dia adalah seorang rakan...
haha...
sengal makcik...