Saturday, June 16, 2012

rumusan.

sebulan sekali mesti beli kek lapis sarawak..entah kenapa aku suka benar kek ni..suka buat makan-makan sambil tengok drama kat tivi..even sekarang pun tengah jamah kek lapis ni jugak..
seperti biasa..hujung minggu ni aku sesorang lagi kat rumah..yang lain balik kampung masing-masing..
tengah jerebu pulak sekarang..duduk rumah is the best choice..

minggu lepas mengikut encik taktahunakpanggilapa pergi kenduri kawan baik dia kat negeri sembilan..
tanah tempat lahirku..ewaah..rasanya sejak aku lahir, itu kali pertama aku jejak kaki kat negeri sembilan tu kot..walaupun bukan kat port dickson..jadi lah dah sampai jugak bila dah besar ni kan...
tapi tak tahu apa sebab tah, malam tu ulang alik muntah lebih 10 kali..
sorry lah my dear yasmin..susahkan kamu bawak aku pergi klinik awal pagi..kalau lah aku sesorang malam tu tak tahu lah apa jadi kan..
 
minggu ni kerja berjalan seperti biasa..tak sibuk sangat..tapi biasalah hari terakhir mesti ada isu..dan minggu depan mesti bertambah sibuk sebab nak kejar deadline..nak kata suka tak suka dengan kerja ni tak tahu lah..bila orang tanya, ok ke kerja. tak tahu nak cakap apa..aku cakap ok je..bila fikir tanggungjawab dan kerja ni yang bagi rezeki, bertahan je..senyum banyak-banyak bila pergi kerja..stress tak stress..tekanan tak tekanan..senyum aje lah.. :) :) :)

nak cerita setiap benda yang jadi hari-hari tak termampu lagi..asal balik kerja dah gelap..sampai rumah dah penat..fikir nak tidur je..laptop memang tak bukak lah..bukak facebook,twitter semua pun kat ofis..itu pun kejap-kejap..update belog memang tak lah kan..padahal banyak ke cerita rasa nak update..tunggu la ada ipad satu kan..kan..kot ada orang nak bagi ke kan.. ;) cukup kot rumusan cerita 2 minggu..kalau rajin minggu depan buat rumusan lagi untuk seminggu..rumusan dah macam nak jawab exam karangan bahasa melayu..
 
 
 
source : islamicThinking


tweettweet : menghitung hari-hari yang akan datang.
 

No comments: