Saturday, October 10, 2009

lOnELy

lonely....
i'm so lonely...
i have nob0dy...


hehe...senget...yelah..mmg tgh lonely pun nih...rumate2 & rakan2 sume g softskills..aku je trcangak sorg2 dlm bilik...xtahu nk buat apa...
*padehal asignment belambak xbuat lagi..xtau nk buat apa knon..sigh!
en..raimi pon blom bgun tdo lgi..xbleh nk kcu..wee~~

counting days for final exam skang...ade dlam sblan lgi kot..
b4 final,,antara asignment yg perlu dihabiskan:

1) Formal Methods - full report
*bak kate sarah yg dkatakn oleh hubby dia - subjek bhasa alien..i admit it now sarah..sigh

2) Image processing - report & system
*errr...ini pun nk kate alien x jgak..tp boleh la.....

3) Software Testing - software maintenance document
*paling aku suka....sbb apa??aku pon tatau...maybe 1 hri aku nk jdi software tester???haha...ijan gelak kat aku...

4) PSM - full tesis yg dh dibaiki
*penentuan masa depan......


urgh....sumenye dokumen...report...dokumen...report...sakit kepala betul..smpai dh kje ke aku kna buat dokumen sume nih...tp,,sronok jgak sbenanya....kalau rajin laaa....da la sjak akhir2 ni mood malas makin menjdi...xtahu lah nape...ngadap laptop buat mende len...bukan reti nk buat keja..haish...makin final year,,makin malas jdi nya...

Ya Allah...kuatkanlah semangat aku....
jOm2..smangat balik...ajak sape tah..huuu..




aku: smbil2 counting days utk final,,i also counting days utk hari len...hehe...i'll waiting..ini yg smangat sebenarnye...hehehe




adios~~
with įƒ¦
n@n@

1 comment:

ijan said...

iskh aku ad glak ke~?
hurm xingat..
btw teringat sblum dpat keje ni sume benda kita berangan...
i want to bcome like this...
i want to bcome like that...
at last...
hhehee bukan nak ptahkan smanagt...
tanamkan azam setinggi gunung everest
even klu xdpt gunung everest, still dpt gunung kinabalu kan...
hehehe
i'm pray for ur success...
chaiyok~!