Monday, October 26, 2009

PapaDom


yeeehaa....hri Jumaat hri tuh i lpas tension sama kawan2..
siap je tesis PSM dlm kol 4.30 kot...
dh hntar semua...lpak la kat blik k.ina..plan pnya plan..mau g tgk wayang..cita PapaDom..
search dlm tenet..ade tiket kol 9.15..
so..trus decide pkol 8 gerak..huhu..
so, ktorang iaitu aku, mint, k.ina, ecah, qilah & bf(fidi) besiap utk pegi...
last minit jugak ajak bameng ngan rizal...tp bameng je dpat ikut...rizal demam..

sikit la nk cta psal filem nih..
sgt best!!gile2 pnya best...
rsa mcm nk tgk skali lagi jer..
srius weh...
mcm mna dia relate kn papadom(yg mknan tuh) dgn Papa Dom..
then, bila dia crita psal kasih sayg seorg ayah dkat anak dia...
kalau bapak aku buat mcm tu...konfem aku sedih + terharu gila...
mmg touching...mngalir jgak kot air mata aku...haha..
dari 10 bintang aku bg 9 la..y?
maybe sbb aku msuk lewat 5 minit kot..cta dh mula bru msuk..huhu..
pape pon..cter ni mmg serius best...xrugi tgk wyg..huhu..

lpas tu gerak g TC..xplan pon..sumer last minit pnya plan..org kate klu last minit ni lagi best...
tp mmg best pun..mkan kfc ats rmput..tp hjan gerimis plak...bak kate bameng..haha..
smpi TC lak pkul 12 tgh mlm..gilo btul..
tp rmai lagi manusia2 kt TC tuh..dak UMP pon de lagi...
huhu..igtkn ktorg je..
mkan2..smbang2...jalan2 hirup udara mlam...
pkol 1 kot baru gerak balik...tu pun dh kna bebel ngan en.raimi..
bukan selalu kan encik...hehehe..

smpi ump dlam kol 1.45 am..huh..lewat btol..
mak aku tau,,mau kna semblih kot..
anak dara kuar tgh2 mlam..blik pkul 2...
heh..xpe..rmai pnpuan yg kluar time tuh...alasan!!
=)
tp..mmg enjoy la kuar mlm tuh..hlang skjap tension mnyiapkan tesis yg dh bpe kli kna ubah..print..ubah lagi...print blik...smpi hbis ink printer aku...huhu...
xpe..pngorbanan...hehe..
bTw,,thanx ye korang...nnt bla2..kta kuar ah lgi mlm2 gitu...tp,,rugi xde amik pic kan time tuh...dh gembira sgt..
hahaha...

aku: sayang papa aku! & juga mama..hee~~

1 comment:

ijan said...

sampai skang aku x puas ati....
nape x ajak aku~!!!!!
wawawa merajuk r cam ni....