Tuesday, October 13, 2009

saya sayang abang okey!

rndu....
yup...skarang itu prasaan aku...
i'm not rndu to my dear...tp ttap rndu jgak..hehe
but i rndu dgn family...
especially skarang nih dgn abg i...

bru lpas b'YM dgn dia...
byk bnda yg ktorang bualkan...
about his bisnes....
frens...life...
& mcm2 lagi lah...

act...ktorg xpnah berbual bnda2 mcm nih...
hbis sgt pon psal stadi aku...
psal aku nk mtak duit blanja dri dia...huhu...
ttba rsa lain mcm jer...
bila dia luahkan prasaan dia...psal problem dia...
tba2 prasaan syg tu smakin menebal...
sape xsyg family kan...
tp skarang rsa makin syg...

al-maklumlah...dia laki...aku pmpuan...jrang nk buat sesi luahan prasaan adik bradik nih...hbis2 sgt aku brcerita dgn mama jer...
but now i know that...he needs me...and i need him..

to my abang:-
i know u r strong...
tabah okey!
pedulikan apa org ckap..
adik sokong abang..
if u read this...
i juz want u to know that...
i love u so0o much...
xde adik yg xsyg abg...
i wish u all the best...
good luck okey!
=)

my abang wit his beloved wife...tetiba tgk dia mcm hensem..hahaha
:D



aku: sedih saat mnulis entry ini...

3 comments:

bel said...

nanges2 ta masa tulis entri ni ? haha

nana said...

x...wekk...
=p

ijan said...

owh slame ni abg ko xensem r eh...
aku report kat ang ko ct~!