Friday, July 16, 2010

terdetik di hati

sepintas lalu kenangan itu datang.
rindu? mungkin rindu sebagai seorang kawan.
:)
sihat kah dia. bagaimanakah hidup nya. mampu kah dia.
hati aku tak pernah membenci.
kerana aku tak diajar untuk membenci.
cuma kadang-kadang terdetik dalam hati,
bagaimanakah kehidupannya sekarang.
semakin baik kah. @ sebaliknya.
walaupun begini, aku dapat rasakan bebanan yang di tanggung.
aku hanya mampu berdoa. dan sentiasa berdoa. agar dipermudahkan segala urusannya.
agar dia sentiasa dilindungi.
agar dia sentiasa bahagia di sana. kalau dia bahagia, aku tumpang gembira. 
:)
 
ketahuilah kamu. aku tak pernah membenci kamu.
terima kasih atas segalanya. :)
kenangan itu akan aku simpan kemas dalam hati. zip. dan kunci dengan mangga.
simpan dalam kotak. dan tak akan usik dah kotak tu. simpan dalam stor. :D
pergilah kamu jauh dari aku. jangan lah kamu muncul lagi dalam hidup aku.
andai ditakdirkan satu hari nnti kita berjumpa kembali..
itu tunggulah kalau kita jumpa nnti. kalau tak jumpa, xde lah. :)

end of story~~


aku: redha atas segala yang terjadi. alhamdulillah. :)



adios~~
with ღ
n@n@

2 comments:

Yasmint said...

segala yg berlaku telah tersurat...
maka redha itu kuncinye...
ak snts ada utk kamu~

Siti Farhana said...

thanx sayang.
:)
kau jugak penguat hati & smangat aku.