Tuesday, January 24, 2012

nak promote sikit.

selamat petang. :)
walaweh..hari ni rajin meng-edit template belog ni.
tak sangka yer dah masuk tahun ke-empat belog ini berfungsi..
kate nak tutp belog la kunun..tapi tak jadi lah..
 i sayang ini belog..abaikan saje anasir-anasir luar itu..
agaknye dia pun dah tak bace belog aku kan..

aku menulis belog untuk tatapan rakan-rakan saja.
takde pun nak jadi blogger tegar ke apa.
dulu mungkin aku sedikit aktif pegi visit blog orang sana sini kan.
tapi sekarang tak rajin dah..
so, for those who'd followed me and like to read my entry, u are most welcome..
*macam ada kan. hakhak.

maka tahun ini aku berazam nak aktif mengupdate belog kembali.
memandangkan tahun lepas aku tak berapa nak rajin sangat menulis kan.
31 je post untuk 1 tahun..dasyat betul tahap 'kerajinan' aku.
harapnya tahun ni dapat la 200 kot..kot.. ;D

eh..disamping tu..meh ler nak promote sikit ha..

my ump's friend.
boleh laa sape-sape nak upah fotografer..nak suruh design apa-apa..
kad kawin ke..banner ke.dan lain-lain..
just find him through facebook / twitter..nama itu jugak lah ha dia guna.. ;)
since dia pun orang kampung den, sonang lah ha nnti den upah dio sajo haa..
takyah cari jauh2 kan..ahahaha..


tweettweet : hope to hear a gud news. aminn...

No comments: