Tuesday, January 31, 2012

gambar lama - credit to ijan. ^_^


last few days kan aku godek-godek la folder gambar masa zaman-zaman belajar dulu.
almaklumlah, baru ambik balik dari ijan.
gambar simpanan aku abih dah haa semua hilang. virus punya pasal. rosak external aku. -.-'

most of the pictures mestilah gamba-gamba my besfren ever!
lepas tu mula la aku gelak sorang-sorang. macam-macam gaya ada.
ahh..how i really really really miss all that moments. :) beribu kali dah cakap kan benda yang sama.
every single thing we did, we'll have at least 1 picture.
tapi tipu la kan 1 je gambar..mesti berjuta-juta lemon jugak..

if u read my blog earlier, u'll already know who are my besfrens masa di UMP.
the propa geng. hoyeah!
kali ni pun aku nak tempek muka diorg lagi..sebab kan..kan..sebabnye kan..
ijan dah edit gambanye..hehe..ijan, aku taruk dalam belog eh gamba2 ko edit tu..wee~~.

let's start with ijan. she's like our 'penjaga'. haa..gituuww..
sebab dialah yang banyak menegur & memberi nasihat kepada kami-kami ni yang banyak merapu..yang paling anti sekali kalau orang buang sampah merata-rata..kalau nak dengar dia bagi ceramah, kau buang la sampah suka hati keluar tingkap kereta..hee.gurau je lah ijan..but it's true.. ;)


next is orang sarawak mari. hmm..ape yer pasal ko zai.
paling senyap kot..yeke senyap.. *pikir jap.
senyap la kot sebelum berjumpa dengan kiteorang ni kan..lepas jumpa kiteorang terus jadi tak senyap kot..
dah kate propa kan..ahahah..ah zai, aku rindu dengar kau cakap sarawak dengan mak kau. ;)



hah..this one lah yang ketua propanye..dah kate dia yang bagi nama propa kan..
taku memang suka lah gambar ni..terserlah kemodelannya..gambar mana pun sume nak posing abis kan..yang banyak cakap pun dia..senang kata, takde tia, maka suramlah kehidupan kami..cheewah! aku rasa aku belajar bergosip ni pun dengan kau la tia.. ^_^



well..yang sorang ni, cool aje..eh, sume orang pun cool lah..kann.. ;D
mint ni kira macam tempat luahan perasaan aku yang paling kerap lah..dah dulu bilik pun sebelah sebelah..asal boring lepak bilik dia, landing atas katil, story mory..
kalau dia boring, datang bilik aku, landing atas katil, citer-citer..sementara tunggu turn mandi, singgah bilik aku..malas balik bilik katenye..macam jauh aje ha.



how nerd it is they're? itu zaman bila tu..2009 ke 2010 gitu..aku pun muka budak-budak jugak haa..
2 tahun dah ha berlalu..sekarang muka semua dah matured haa..gituuw~~
walau kami berbagai ragam..berbagai perangainye..kami tetap gembira..aiceh! :)
we've been together since....tahun bile eh??aku pun lupa dah..sedar-sedar dah rapat.. :D
all this pictures credit to ijan lah..ijan jugak lah photographernya..ijan jugak lah tukang editnye..kami kami ni model sambilan jer..tapi kadang ijan bising jugak sebab dia je asyik tangkap gambar..
tapi sekarang tak pakai dah nama 'propa' tu..kami dah insaf.. *sila percaya pleease
lagipun masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing..
sekali sekala je mesej update cerita. :)


eh, nak tempek jugak muka aku sekeping.


i don't know how to describe myself when i'm with them. can u my dear friends?? ;D

No comments: