Wednesday, July 25, 2012

dear blog.

dear blog,
i'm writing this because i feel bored..please cheer me up..pleasee..pleasee..

for the first time menaip entry di ofis..habis bosan sangat la ni kononnya..hari ni so far, tak ada lah mengantuk pun..kerja pun smooth je berjalan dengan lancar..tenaga pun boleh lagi la kalau nak menari nari kan..nasib aku ada rasa malu, kalau tak....don't imagine..haha..

2 hari puasa sambil kerja, aku tak jumpa bazaar yang besar nak beli makanan pun..bazaar kecik ada la..cukup seminggu, habis semua gerai aku jelajah..lepas tu fikir nak makan apa..ah, sekarang pun tengah fikir apa nak makan buka nanti..time ni la terasa best nya kalau ada kat rumah sekarang..boleh main masak-masak dengan mama kan..takpe, this weekend balik sekejap..since abang dengan dikmei semua balik, maka aku harus balik jugak..nanti jeles..sebab masing-masing akan mesej cakap makan best dekat rumah..tak adil tu..even dikmei pun tanya balik ke tak..ke tanya ada makna tu..

ok lah..tumpang lalu sekejap je kat papan putih ni..
nak menaip panjang-panjang, ada feel, kena tempat yang sunyi..contohnya kat bilik..
sekarang sunyi jugak, tapi tak secure..ewaah..ini pun nak secure kan..
haruslah! sebab ada orang tu sibuk jalan ulang alik tempat aku kan..lepas tu berenti tengok aku buat apa..
kan en zarif?


tweettweet : gembira.suka hati.babai!

No comments: