Sunday, July 08, 2012

mengidam.

petang ahad layan Ali Setan 2..
last week tak dapat tengok Ali Setan 1 sebab time ni tengah on the way dari perak ke sini. tengah sedap tido atas bas tu..hujung minggu aku kali ni hanya lah melepak di rumah saja dan main masak-masak.
jumaat hari tu aku mengidam nasi lemak..semua orang aku cakap aku mengidam nasi lemak..
memang tekak ni terasa rasa dah nasi lemak..maka, semalam berusaha gigih buat nasi lemak..
mula-mula masak macam banyak..tapi aku makan pun banyak tengah hari tu..5 senduk kot.. T_T
belum campur malam lagi kan..takpe..bukan selalu makan banyak..sebulan sekali je feeling nak makan banyak tu..nanti recover balik minum air masak banyak-banyak..

tu semalam..hari ni mengidam nasi tomato pulak kan..haa..mood rajin nak masak-masak ni..untung la kan..oh, cakap pasal masak-masak ni..i have this friend..yang selalu mengadu gastrik..gastrik..
satu hari tu, hari isnin..seperti biasa, dia mengadu gastrik..aku tanya la, tak makan ke yang gastrik tu..
then dia jawab, dah la wiken..sorang-sorang pulak tu..mana nak makan sangat..nak pergi makan takde kawan..lain la kalau ada boifren, boleh jugak teman pergi makan..ni boifren pun tak ada...
hmmh..kalau nak pikir ada boifren baru nak pergi makan, sampai ke sudah lah kamu takyah makan..kan..
suka hati lah..tiap-tiap minggu lah gastrik jawabnye tu..bila suruh masak, taknak pulak..last-last aku suruh pi cari boifren cepat-cepat..tak larat nak dengar asyik gastrik..

 baru lepas makan nasi. dan sekarang aku mengidam dominos.
sekian.


tweettweet : dah ada partner nak berangan sama-sama. ;)


No comments: