Tuesday, July 03, 2012

fathiyah's engagement day.

mood rajin nak berbelog hari ni..
just to share momen momen indah masa majlis tunang tia hari tu..
ewaah..momen momen indah tau..aku rasa hari ni ayat aku semua nak klasik je kan..
dah sebulan sebenarnya majlis nye..baru hari ni berkesempatan nak sharing sharing kat sini kan..yang dah tengok kat facebook tu takpe la..itu orang yang uploadkan..aku share 5,6 keping je kat sini..boleh la kan....oh yer..fotografernye haruslah ijan..siapa lagi kan...tak ada yang lain..selebihnya, tunggu la ijan tempek kat belog dia bila-bila nanti..wee~~


bakal jadi mrs.shafiq..cik fathiyah.. :)


inilah momen indahnya..indah kan.. :) tak tahu lah si tia ni neves ke tak.. ;D



ni dia ha tunangnye..orang kata mereka ada iras-iras..ke aku yang kata...



ehem..ehem..aku jadi tukang pegang bunga jer...



sweet kan gambar ni.. :) 



ijan the fotografer..housemate kite jugak.. :)



four of us..bestfriendforever... :)


the end..itu sahaja lah aku tempek kan..boleh tak aku nak kata muka masing-masing dah cun semua compare waktu zaman study dulu.. ;D
selamat dah tia jadi tunang orang kan..lepas ni nak jadi bini orang dah..sedih tapi gembira. :')
well...itulah namanya hidup kan..

so....who's next?? ;)


tweettweet : boleh tak nak berangan sekarang..ok bukan berangan, dreams..

No comments: