Monday, December 24, 2012

i am.

hidung tersumbat..tekak sakit..mata berair..dan suara dah ala-ala macam ramli sarip..yes..that's my condition now..even waktu tengah lunch tadi pun boleh pening tiba-tiba macam nak pitam..gelap sekejap pandangan..nasib baik tengah duduk..mungkin sebab gigihkan diri bercakap..bercakap takde suara ni penat rupanya..luckily esok hari cuti umum..takyah ambik mc dah..hopefully...

bila tengah tak sihat, tiba-tiba perasaan pun nak jadi sensitif kan..nak pulak 2,3 hari ni tinggal sorang je..ijan bercuti balik rumah..mula terasa rindu dekat rumah dah demam demam macam ni.. :(
finally, hari ini keadaan kembali seperti biasa..perasaan? lega..sikit..sebenarnya, sedih pun ada seminggu dua ni..tapi, cuba untuk tak layan perasaan tu..perasaan ni complicated kan..susah nak tafsir..even diri aku sendiri pun aku rasa aku susah nak tafsir apa yang aku rasa..setiap kali bersendirian, setiap benda yang aku fikirkan, tak semua ada jalan penyelesaian..end up aku biarkan saja masa yang menentukan..complicated tak ayat aku? haha..mungkin menggambarkan perasaan aku yang tengah berserabut ni.

i admit. when that thing happens, aku sedih. rasa macam tak lengkap pulak 1 bahagian dalam hidup aku hari-hari..mungkin dah jadi kebiasaan kan..bila perkara luar biasa jadi, mula rasa tak kena je..tapi semua tu aku hanya boleh pendam dalam hati je..walaupun kadang-kadang rasa tak tahan jugak..nak cerita dekat sape..bukan semua orang faham situasi yang berlaku..hanya Tuhan je yang tahu..dan hanya pada DIA lah aku mampu mengadu..

but....selesai 1 masalah dah hari ni..harapnye lah selesai dah.. :D i can just say i'm sorry..walaupun sebenarnya aku tak tahu aku salah kat mana..tapi aku tetap rasa bersalah jugak..dan aku memang fail bab memujuk..walaupun hanya benda kecik je, tapi sangat-sangat bagi kesan untuk aku..sebab?? hmmmh..
ok..end of story...aku pun tak paham aku tulis apa..sekian..wee~


menangis gembira + sedih ? i am.

2 comments:

Yasmint said...

Im here for u dear..

Siti Farhana said...

i do miss u sayang..at one time i forget that i have u..
sape suruh bizi...huu~