Saturday, December 15, 2012

before and after

assalamualaikum..w.b.t.....
it's friday everyone..siapa tak suka jumaat memang pelik bin ajaib lah tu..tapi aku tak suka jumaat hari ini sebab dari pagi sampai petang aku tak buat kerja, pc slow kenapa tah dekat ofis tu sampai restart banyak kali pun tak mau tengok jam dah pukul 6 terus shut down balik dan bercita-cita esok nak pergi ofis sebab isnin bos suruh demo dan dan terus rasa nak pengsan! phew. tarik nafas. semoga cita-cita aku tercapai sebab esok adalah hari sabtu yer. -___-

dah..tengok keputusan esok sape menang, rumah ke ofis yang menang..
ehem..tengok la header baru kite..cantik tak..cantik tak..ahaha..well, malam ni aku gigih mencipta header untuk belog lepas tu rasa nak buat cover photo sekali lah dekat facebook..aci tak..sebab dah officially jadi Herbalife Independent Distributor tu yang mula rasa nak bekerja keras ni..cuma belum sampai gunung berapi nak meletus lagi..baru dok menggelegak je kat bawah tu..di tambah pulak dengan kata-kata "awak no problem..saya kan ada". tapi tetap tak boleh jadi.. :D


ehem..ini adalah aku tahun lepas masa konvo..isk..tembam kan pipi..haih tu lah dah duduk rumah makan sedap-sedap je selalu..eksesais nye 2,3 kali sebulan..tu pun konon-konon nak eksesais..aku ada sorang kawan baik dekat rumah yang kami sama-sama terasa pipi masing-masing dah tembam, lepas tu nekad setiap pagi pukul 7 pegi joging dekat taman..joging petang panas..tu yang gigih dan nekad nak pegi pagi..keputusannya..? tak ada keputusan..haha..sama macam di atas je.



dan...ini adalah aku pada bulan 11 yang lepas..ni baru balik dari singapore..oh, cerita pasal uss belum habis lagi kan..nanti ye sambung..aku tak faham kenapa mesti capture gambar aku masa tengah taip sms..tapi takpe..aku suka semua gambar masa aku tengah taip sms..credit to my housemate alias fotografer of the day.. :D haa..selepas 7 bulan guna produk herbalife, inilah hasilnya..kecik la sikit kan..dah tak tembam dah pipi i..tapi tembam lagi sikit-sikit ha...nak fokus untuk reshape kan balik badan..siapa tak suka cantik kan..tak mengubah ciptaan Tuhan..hendak mendapat tubuh badan yang sihat saje.. :)
nak tunjuk gambar full badan nanti orang kate takde beza..kita tunjuk beza dekat muka je lah yer..oh, nak hilangkan juga jerawat-jerawat dekat muka ni..badan aku masih belum dicuci sepenuhnya lagi..terliur tak tengok makanan tu..sotong goreng tepung..wee~

but amazing result that i have, kebaya lama dah boleh pakai balik dengan selesa..Alhamdulillah..lepas ni nak selesakan lagi..dulu tengok je kebaya tu dalam almari..haha.
 
if you are interested to lose your weight, gain your weight or even maintain your weight , can ask me how. :) i will coach you..till then..goodnight!

5 comments:

jamil said...

Woww! :)

Nur Fateha Naim said...

nk kurus2..help2 :P

Siti Farhana said...

mengada ah fa...cubit nanti...

Nur Fateha Naim said...

hahaa...wow garang...lme xkne :P

Siti Farhana said...

ahaha..takpe..dah ada orang ganti tempat fa kena cubit selalu.. :p