Sunday, February 28, 2010

oh Tuhan..
aku xpernah rasa rindu macam ni sekali...
serius...aku rindu kat family...
rindu nak balik rumah...
aku nak lupakan segala-galanya yang jadi...
yang buat aku serabut kepala...yang buat aku nak marah tapi aku xboleh marah...yang buat aku pening nak design system...nak lupakan segala-galanya lah...
tapi....
itu semua xmungkin...
hanya angan2...ataupun mimpi saja....
yer..hari ni b'+ lagi kebengongan dalam diri aku...
bila nak berubah???
sampai kesudah xkot...
huh~~


p/s: hari ni pun berlalu tanpa ada apa-apa khabar berita...
p/s/s: i send msg "tido dulu..i'm waiting 4 u whole day..xbt 1 keja.. :) am i really not important..oh Tuhan, saya pun xtau nape saya syg awak smpai mcm ni skali...i wish i can 4get EVERYTHING..nite"
p/s/s/s: he replied...tapi still belum mncapai tahap kepuasan dlam diri aku...pfff..



adios~~
n@n@

3 comments:

Aisyah said...

aku pun nk balik ct...
rindu kt family ditambah ngan masalah yg dtg bertimpa2...
haduiiii
berganda2 rasa nk balik...
kat rumah, badan rasa sihat je..
bila jauh dri rumah, asyik sakit2 badan...
oh tidak!!....aku mahu lari dari sini....arghh

Siti Farhana said...

yer...
betul2...
rsa nk lari dari cni jer..
=(
tahu xpe...kat rumah rasa sihat je sntiasa...kat cni mula nk sakit mcm2...
=(

[z@ck] said...

miss my home tooooo..
=(