Wednesday, February 24, 2010

pressure kejap

TEKANAN
yer..mmg tgh tekanan sekejap...huu...sbb asignmnt ethics xjupe2 lagi bahan...
tgl 1 je lagi sub-topic yg perlu di buat...
tajuknya:
"the nature of Malaysia Blogs"
aku dh explore semua tmpat...tp belum jumpa lagi...mngkin kna buat ayat sndiri...slama ni pndai nk tulis blog jer...skali dpat asignmnt...ssah jgak sbenanya..
bila aku search kt En.Google "the nature of Malaysia Blogs", result nya psal hutan2..yer..sbb prkataan "nature"..so, aku berusaha transalate "nature" tu dlam B.M..mmg la hutan..tp aku dapat maksud "sifat"..
jadi bila dh translate dlam B.M
"sifat-sifat blog di Malaysia"??
gitu ke?? ataupun
"ciri-ciri blog di Malaysia"??
ke..ciri-ciri tu sama dgn jenis??
ohh..pening pk..
T_T

aku: rasa mcm blaja bm dgn bi msa sekolah rendah pulak...



adios~~
with įƒ¦
n@n@

3 comments:

pijat said...

bagi ak blh juga dikatakan fenomena blog di Malaysia..contohnya, adakah rayat Malaysia berblog atas sebab ingin berkongsi pengalaman, pendapat, pengetahuan. atau sekadar diari kehidupan atau tmpt untuk menghentam pihak lain. maksudnya the real phenomena of Malaysia blogs. ini assignment ethics kan..so should be better to do some research by ur own, macam buat survey n buat temubual mcm mana pndpt mereka yang mnjadi blogger Malaysia. blh juga masukkan pndpt kita ttg quality blog Malaysia berbanding negara luar, adakah lebih baik atau x. ni just pndapat ak la..kalo blh try mintak pndpt lecturer. thinking outside of the box dear..:D harap comment ak ni dapat membantu..selamat buat assignment..hehe

Siti Farhana said...

waa..ok2...
mmg mmbantu sgt..hehe..
aku xterfikir pulak perkataan fenomena tu..cba nk explain tp xterluah dgn kata2...huhu...
tq2...

pijat said...

haha..orait..no prob.. :)