Saturday, February 27, 2010

mud kurang baik

sambil-sambil buat assignment...dgr hot fm..
malam2..radio juz putar lagu jer..
sambil2 dgr lagu...layan perasaan...
mud hari ni kurang baik...
saya perlukan seseorang...untuk bercakap...untuk ketawa...
untuk bercerita...
tapi dia tiada untuk saya...
:)
saya xsalahkan dia...tapi kadang2 saya rasa sunyi...
habis berbual dgn mama...
habis berbual dengan kawan2...
saya sunyi lagi...
sorang dah mula bekerja...balik kerja penat..tido...
sorang lagi......
saya xtahu...kadang2 saya xtau pun dia buat apa hari ni...
dia pun sibuk jugak...
saya pun sibuk jugak...tapi sentiasa ingat dekat dia...
dia dan dia xtahu ingat dekat saya ke x...
:)
saya selalu macam ni...terlalu sensitif dan mudah keluarkan air mata...
bila saya perlukan seseorang..dia tiada...
hari ni saya sedih...dia buat macam tiada apa2...
esok mula cerita baru...
cerita semalam???tersimpan dalam hati yg masih sedih....
:)
teruk kan saya.....
macam lagu faizal tahir yang saya tgh dengar sekarang...
BENCINTA~!




aku: sakit aku benci kau...sakit lagi aku cinta kau~~!!



adios~
with įƒ¦
n@n@

No comments: