Tuesday, February 02, 2010

gula oh gula

hai.
semalam disebabkan tekanan perasaan, aku ajak rakan-rakan keluar untuk makan bubur sedap kat kedai pakcik kat Pancing..panjang explaination aku
tapi Ijan jer yang ikut, sebab Tia dgn Zai mau pegi library...woo, teruja...haha...
kalau Ijan xikut, aku nekad mau pergi sorang...
mau melepaskan tekanan...
nasib ijan ikut, kalau x mau aku pergi T.C sorang2...
bila dah dapat lesen, macam ni la jadinya...nasib kereta jer belum dapat lagi...huhu...

okeh..bila dah rasa angin malam, tenang sekejap hati...sekejap jer la...
sebelum sampai, singgah Tunas Mart kejap...
nak cari teh BOH, gula dgn megi..
teh BOH dengan megi jumpak, gula pulak xjumpak...
pusing2 satu bangunan tu, rupanya gula dah habis....
haih...nape la selalu sgt gula ni habis...
terigt masa harga gula naik, mcm ni jugak jadinya...bila dh jumpak, boleh beli sepeket je pulak tuh...aduh...nak pegi tempat lain malas pulak...xsampai la hajat nak beli gula...gula yang dalam simpanan pun dh nak habis...xtahu tahan sampai bila..baru berhajat nak bancuh teh tiap2 petang..haha...
last2 aku pun keluar smbil mulut membebel2 xpuas hati...

oh..pasal makan..kami xmakan bubur pun...kedai pakcik tu tutup pulak...kempunan rasa...kami makan tomyam jer...nasib baik tomyam dia enak...haha..
okeh..stop..smbung stadi distributed...aku pun kena + ketekunan & fokus macam ijan..dia dah berjaya habis 3 chapter..aku baru 1 chapter 1/2...xboleh jadik...

niat di hati: xmau tanam sayur dekat kebun dah...xmau jadik chef dekat cafe...xmau bagi mkan ikan dah....senang cerita, xmau layan facebook dah...ohh tidak..mampu ke...
insyaAllah....buat sementara waktu....habis je sem ni, aku sambung balik rutin harian tu...haha...

aku: sepatutnya aku yang marah...alih2 aku yang kena marah balik...patut ke macam tu......huh...



adios~~
with įƒ¦
n@n@

2 comments:

ini blog wirdah said...

na,boleh ke bertahan tuh,tanpa fb.haha..

Siti Farhana said...

haha...tu la pasal bear...
aduh....susah betul nak hilangkan nih....
huhu..