Tuesday, February 02, 2010

customer is always right!

hello.
okeh sebelum sambung belajar pasal peer-to-peer & client server balik nak cerita pasal kelas tadi kejap..ptg tadi ada kelas techno..kelas pasal nak jadi usahawan @ nak buat bisnes ke...
lecturer aku ni mmg excited suruh kitorang buat bisnes plan..& aku rasa pengalaman dia cukup banyak...asal dia bagi kuliah jer, mesti ada punya pasal dia pergi makan dekat kedai tu la, pasal bomoh yang ngubat orang la, pasal bisnes itu la, bisnes ini la & macam2 bisnes lagi...memang seronok...mcm2 dia cerita...
tapi aku xtau nape tetap mengantuk dalam kelas dia...huhu...ampun...

aku cuma nak cerita pasal rules dia jer...pasal nak berbisnes...

rule num 1: customer is always right
rule num 2: if customer wrong, see rule num 1..

so, xkira apa pun customer is always right...hehe...tapi, betul jugak rules nih...so, sape2 yang berbisnes, bleh la aplikasi kan rules nih...tapi mmg customer is always right pon kan...sape la yang xtau menda nih...huhu...


sumber: kopozky.net


aku: okeh...cabaran pertama dah berjaya...aku dah mula xtanam sayur & xjaga ikan dah...tnggal nak berenti jadi chef jer....hehehehe....




adios~~
with ღ
n@n@

No comments: