Friday, June 11, 2010

macam-macam kerenah.


hai.selamat malam.
yer.piala dunia dah mula.even aku tak minat sangat bab-bab sukan ni, tapi kalau tahu jer ada lawan bola, konfem aku tak senang duduk.
sukan lain aku boleh terima.olah raga ke, renang ke, badminton ke, apa ke, boleh la aku join papa @ abang @ dikmei tengok.
tapi kalau bola jer, haiyo~!
agaknya sebab bola ni aku rasa tiap-tiap hari ada kot.
hujung minggu je papa nak tengok bola.lepas satu..satu piala..
aish..
memang lepas ni, waktu malam aku hanya kat dalam bilik, mengadap laptop, sambil melayari internet, berfacebook, berblogging, @ main game.
haha..kalau rajin..
habis malas, aku tido awal.

baru kejap tadi...
mama: mama nak tengok akademi al-quran...
dikmei: ish...hri ni pembukaan bola laaa...bukak la tv1..
mama: ala...kejap jer...smpi 10.30..lepas tu tuka la...
dikmei: isshh... (sambil mulut bising-bising membebel, masuk bilik.)
akak..nak broadband..akak guna lagi ka.
aku: ha'ah..guna..
(padahal tengok muvie)
:D
dikmei: isshh...bosan laaa...(mulut bising lagi membebel)

haha..esok hujung minggu.papa cuti..konfem tivi tu mereka yang punya..
 
 aku: mama dah suruh ajar guna komputer.jangan lepas ni suruh ajar buat facebook sudah.

adios~~
with ღ
n@n@

No comments: