Thursday, June 03, 2010

bell.

baru balik dinner bersama rakan-rakan 1 batch..bcn dan bcs..walaupun xsemua ada, tapi meja tetap panjang..kesian 'uncle' kedai tu tau kena ambik meja lebih..
meriah..gambar??nanti lah upload..belum kutip lagi dari semua orang..almaklumlah, kamera xde..harap kamera orang je lah.. :D
am gonna miss this moment..terasa sekejap masa berlalu..dah 3 tahun aku dengan korang..macam-macam kenangan ada.. ;(

entry malam ni bukan nak cerita pasal makan malam..itu nanti buat entry lain lah..kalau rajin..hehe..
hmmph..bell..sori..sampai sekarang pun aku xdapat nak bagi jawapan yang pasti..bukan aku tak fikir semua tu, aku fikir..aku cuma ikut keadaan dan masa yang berlalu..selagi aku boleh bertahan, aku bertahan..sampai bila aku xtahu..aku tahu kadang-kadang kau marah dengan perbuatan aku..xtetap pendirian.. =)
aku akui benda tu..buat masa sekarang ni, aku rasa biarlah aku buat xtahu jer..macam kau cakap, sebelum tido,lupakan semua benda..bangun pagi, senyum dan gembira je..menjadi jugak.. :D
satu masa nanti..aku tahu..hari tu akan datang jugak..aku percaya benda tu..
aku minta maaf tau bell..satu masa nanti..percaya la..

aku: takut na ym dgn kau.nanti kau marah.

adios~~
with ღ
n@n@

No comments: