Tuesday, November 09, 2010

paper 1.

quick update.
hee. ok. pagi tadi dah lepas satu paper. subjek hubungan etnik.
walaupun berlaku sedikit kekeliruan tempat exam, tapi dah jawab dah exam.
tapi sampai ke petang orang bpa cari aku.
haih. tak perlu la story aku rasa. benda complicated. ke korang nak tahu jugak? hehe.

overall question ok. banyak amik dari past year. cuma dalam english la kan. essay pun seperti yang diberitahu dalam hint. mudah-mudahan dapat la A kali ni. wee..

balik exam tengok handset, puan hasnah msg tanya boleh jawab ke tak paper etnik tadi. risau student dia tak boleh jawab kot. aku pun terus kol balik. sembang-sembang 2,3 minit. gelak-gelak sekejap. harap-harap puan kasi la A ye kat saya. :D
sempat lagi pesan suruh setelkan evaluation tu. nanti lecturer kena marah. haha.


aku: seronok belajar etnik dengan pn.hasnah. ada umur panjang, kita jumpa lagi yer puan. =)



adios~!!
with įƒ¦
n@n@

3 comments:

Robot | Sakti said...

macam mana leh tertukar tempat exam ni.
ni mesti kuat sangat study ni.

:P

Siti Farhana said...

robot | sakti:
hei.hei u. i dah kata tak nak cerita u tetap tanya yer. hahaha.
mana ada kuat studi. biasa2 jer.
nak aku cerita jugak ke? :D

Anna Boleyn said...

salam dear, dah masukkan link blog ni dlm bloglist HLN. sila check kat bloglist 'Another Love Nest'. Thanx taw :)