Saturday, August 14, 2010

yang teristimewa.

7.30 petang tadi.
makan murtabak sebagai juadah berbuka puasa.
cukup lah. tak rasa lapar sangat. even hanya makan biskut 2 peket kecik dan susu 1 kotak sebagai sahur. jadilah nak alas perut.

tiba tiba telefon bunyi.
abang yang telefon. oh. yela. dia balik rumah.
bukak puasa dekat rumah. 
jeles!
semua berkumpul. aku sorang je takde. huh. T_T

abang: hello. buka apa hari ni.
aku: makan murtabak je. nape.
abang: takde apa. ni. cakap dengan mama. hehe.

mama: ha. hello. tgh makan ke.
aku: ha'ah. makan murtabak.
mama: laa.. nasi tak makan. sahur pagi tadi makan apa.
aku: tak rasa nk makan nasi pun. ala. makan murtabak sekeping. bnyak la ni. makan biskut dengan susu je.
mama: tak lapar ke. kang sakit perut lagi.
aku: tak lah. ok jer. kat rumah buka puasa apa.
mama: bihun sup sayur.
*feveret kami adik beradik. tmbah tmbah abang. mmg feveret dia. huh. jeles lagi!
aku: nape abang telefon. saje la tuh.
mama: *gelak gelak. saje je. dia tanya adik buka makan apa. haa. takpe lah. mama nak smbung makan nih.
aku: ha. ok2.

betapa concernnya abang telefon tnya buka makan apa. ahh. rindunya nak balik rumah. dh lama tak berkumpul ramai ramai macam tu. 
*walaupun adik beradik tak ramai. huhu
jeles lagi. haih. takpe. lagi 3 mnggu jer.


makan besar. abang belanja.
nnti tunggu turn aku pulak belanja. oh. itu mama dan papa.


my lil bro.


oh. gmbar kakak ipar sedikit kabur. sekejap.


haa. ini terang. hee.


klu tengok gambar 1st. byk kan mkanan. tapi tak habis pun. bungkus bawak balik jugak. haha. eh. ok la. literature review 1000 patah perkataan menanti.


aku: mid term dah nak bermula minggu depan. doakan aku berjaya yer. :)


adios!!
with ღ
n@n@

No comments: