Friday, August 27, 2010

terima kasih teman.

salam. selamat malam.
tadi petang ijan datang UMP. ada program bersama dengan In-Smartive katanya.
malam ni bergerak ke Cameron. Ijan datang sama dengan Akila dan Emy.
sempat berjumpa masa nak pergi bazar dan lepas Isya'. 
nak buat macam mana, kelas habis pukul 6.30 petang tadi.

lepas Isya' terus pergi jumpa Ijan. sebelum balik ke hostel.
sembang punya sembang tak terasa dah setengah jam sembang.
T_T
tiba tiba terasa rindu pulak. dah lama tak borak macam tu.
sudah hampir 4 tahun berkawan. macam macam benda dah lalui sama sama.
dan dia jugak lah salah seorang yang banyak bagi semangat dekat aku.
 
Ijan. aku tau dulu kau pernah tolong aku kan.
even kau tak pernah cerita dengan aku. aku tau.
sampai sekarang aku nak bagitau kau. tapi tak pernah ada kesempatan.
tak tahu macam mana nak bercerita. aku tak tahu kau tahu apa yang jadi pada aku dulu. rasanya dulu aku bukan pelakon yang baik kan.. :)
walaupun aku berusaha untuk berlakon dengan baik. bukan niat aku tak nak bagi tahu apa yang jadi. cuma aku malu. malu nak meluahkan perasaan. walaupun waktu itu aku sangat sangat memerlukan sokongan. aku memilih untuk menyimpan dalam hati.
dah setahun berlalu. sampai sekarang aku tak mampu nak bercerita dengan kau.
terima kasih atas pertolongan kau dulu. dan juga atas nasihat nasihat dan teguran yang kau berikan dulu. sayang jangan cakap la. sentiasa sayang dengan kau. :)


semoga persahabatan ini sentiasa kekal buat selama-lamanya.
 
 
Sahabat yang baik umpama memori yang indah. Memori yang indah sentiasa menceriakan, menenangkan dan memberikan semangat. ~Osman Affan~


aku: rindu jugak dengan geng propa. dah tambah ahli baru. ape nama kau mint? lupa dah haa. :D


adios!!
with įƒ¦
n@n@

4 comments:

Yasmint said...

nme manje i gigo la~
hahaha~

Siti Farhana said...

haaa..
tu yg lupa tu..
nama aku sndiri pun aku lpa..
hahaha..
marah mak nnti.
:D

Yasmint said...

mak sporting...suh mak wat name tag 1 sorg la....
br sng ko nk igt...heheeh~

Siti Farhana said...

haha.
bleh2. nnti ko usulkan la dekat mak.
suruh dia buat tag nama cantik2 siket.
:D